All Stars: Special Pumpkins Unit
Damaris Phillips invites judges Terri Hardin and Dan Langan to the patch in order to bear witness to a crime scene. She tasks each team of all-stars with carving a specific spooky crime location, a peccant perpetrator and a monstrous murder weapon.