Las Vegas Raiders vs. Kansas City Chiefs
As the Kansas City Chiefs and Las Vegas Raiders continue their historic rivalry, Sunny Anderson and Vince Wilfork challenge two top tailgating teams to finally settle the score with an impressive spread for judges Eddie Jackson and Kelsey Barnard Clark.