Nova Scotia Homecoming Queen
With a lottery win in her pocket and a baby just around the corner, a woman is ready to move back home to Shelburne, Nova Scotia, Canada. Affordable oceanfront properties are on David's list, and he's on call to help her find the cutest dream home ever!