Glazed and Confused
During the school holidays, Jake, Adam and the gang head to Hawaii to rescue Mrs. Warthog from seemingly hungry natives. Meanwhile, Pixiefrog and the rest of the faculty are under siege from flocks of migrating bird students returning to CDMS.