Crusty Cluster
A man who broke his foot three times and never saw a doctor hopes Dr. Ebonie can provide him with some help. A woman with a strange growth that looks like burnt cauliflower visits Dr. Sarah. One of Dr. Brad's most shocking patients returns for a checkup.