Un-Cross My Toes
Dr. Ebonie, Dr. Brad and Dr. Sarah have their hands full with three extreme and challenging surgical cases, including crossed toes, unknown masses and even a ruptured Achilles, and they each try to make sure their patients will walk normally again.