All's Fair in Mud and War
At Arkansas's world-famous Greasy Bend Off-Road Park, rivals Bryce and Josh wager big money on the small tire bounty course. Larry calls up an old friend to help him turn his season around. AJ does whatever it takes to take down his top competition.