Kodiak Sea Monster
A mysterious apex predator is stalking orcas and boats off the coast of Kodiak, AK. Sea monster sightings, first studied by Sanderson before his death, have spiked in that area recently. Can the team finish Ivan's hunt and finally document the creature?