Glen Tavern Inn
After years of watching Jack hunt for ghosts from a distance, Sharon Osbourne decides to see what the fuss is about at a century-old inn. But when Sharon lands in the crosshairs of a volatile spirit, she grapples with an all-too-real medical emergency.