The Red Dragon and the Gold
In Rhaenyra’s absence and with no word from Daemon at Harrenhal, Rhaenys tries to keep the peace on the Black Council as Cole mounts a campaign into the Crownlands. In King’s Landing, Aemond continues to undermine Aegon’s fragile hold on authority.