Road Weary in Puerto Viejo, Costa Rica
After years of nomadic travel for their blog, a couple looks to finally settle down in Puerto Viejo, Costa Rica. They want to embrace the comforts of a permanent home, but they're immediately at odds over what their new, stationary life should look like.