A Mexican Feast
Franco Noriega makes a Mexican feast highlighting his Vegetable Ceviche. Then, his Quinoa Salad with Fried Plantains and Jalapeno Vinaigrette combines sweet and spicy, while Grilled Shrimp and Pineapple Tacos with Pineapple Guacamole are the perfect meal.