Season's Best
Jesse Palmer asks the bakers to combine two of the fall season's best treats and make seasonal coffee drink cinnamon rolls. Then, the bakers create fall-themed yule logs before judges Carla Hall, Duff Goldman and Nancy Fuller decide who is rolling home.