Chef's Night Out
Guy Fieri welcomes chefs Maneet Chuahan, Vivek Deora, Michael Voltaggio and Jet Tila to the Flavortown Lounge. These competitive chefs battle it out in a one-handed grilled cheese cooking competition and show off their food knowledge in the Guy-Q Test.