The Seven Year Itch
Nick and Hank join Wu to investigate a bizarre murder in a local park. Elsewhere, Capt. Renard continues to deal with a ghost from his past. Meanwhile, Monroe and Rosalee visit the doctor to see if Diana's premonition is true.