David vs. Goliath: Need for Speed
With a member out sick, one team is forced to operate as a two-person truck. Joe Sasto joins Tyler Florence to challenge the teams to a speed challenge before the competitors work beside Los Angeles' best food trucks for a nighttime rally in Venice Beach.