Rustic Barn to Luxury In-Law Suite
The Marrs look to convert a barn into an in-law suite and wedding venue for country singer Gabrielle Mooney and her fiance. After surviving a major health crisis, Gabrielle's brother, country singer Shay Mooney, and family help with this special makeover.