Old Home by the Sea
Jon Knight and Kristina Crestin transform a quirky 1840s beachside home and give it a relaxing, coastal feel it's been missing, and they include a dramatically dark living room, kitchen decor inspired by a family recipe and the perfect beach mudroom.