Search for Pan Am's Clipper
Josh braves Puerto Rico's choppy seas to find a legendary missing plane. The crash of Pan Am's Clipper Endeavor changed commercial aviation forever. Josh and the team fight violent storms in the Atlantic as they hunt for the plane 2,000 feet below.