Mini Moto Mayhem in Moab
The Dirt-Heads are back on two wheels in their favorite town of Moab, Utah. Dave is trying to get Fred to ride with a pair of Honda Trail 125s. These little classics are perfect for exploring southeast Utah, but will Fred be ready for a big bike soon?