Labels/Game Show/Fantastic Boyage
During a fight over the chair in front of the TV, Dexter starts labeling his things. Then, Dee Dee and Dexter appear on a game show. Finally, in a mission to cure the common cold, a miniaturized Dexter launches himself towards Dee Dee.