Capo Di Casa
The two remaining chefs are stunned when some unwelcome guests arrive at the villa. Judges Alex Guarnaschelli and Gabe Bertaccini choose the winner of Ciao House, who will receive an immersive culinary education with renowned master chefs across Italy.