Girls vs. Boys
The chefs travel to a Tuscan vineyard where judges Alex Guarnaschelli and Gabe Bertaccini challenge them to create a three-course menu incorporating truffles and wine pairings. Alliances form, personalities grate, and one more chef must leave the villa.