Chowder Loses His Hat/Brain Grub
When Chowder accidentally loses his hat, he goes on a wild chase to get it back. Then, Mung attempts to curb Chowder's constant scatterbrained behavior. But when Mung makes him too smart, it could spell disaster for the kitchen!