Playing with Fire: High Stakes
Playing with fire is serious business in this "high-steaks" preliminary battle of Chopped's flame-filled tournament. A weird watermelon adds to the appetizer challenge, and the chefs are dealt a giant slab of meat and just 30 minutes in the entree round.