In the Line of Fire
In North Carolina, after a home invasion gone wrong, a fleeing burglar takes a heavily pregnant woman as a human shield. Officers in Ohio meet a hail of bullets during a high-speed chase. In California, an officer faces a knife-wielding teenage girl.