Wildvine: Wild Siders
Flors Verdana, green with vegetation, is as wild and abundant as the Florauna that inhabit it. Let’s take a walk on the wild side as the plant-based aliens trade admiring the planet’s lush beauty for the thrill of waking a sleeping giant.