Holiday Throwdown: Happy New Year!
Jeff Mauro brings the pomp and circumstance to round out the holiday season with an epic New Year's bash. Chefs Damaris Phillips, Eric Adjepong and Brooke Williamson make a resolution to beat Bobby Flay!