David Remnick
It's a dream come true for Ina Garten when she invites Pulitzer Prize-winning author and journalist David Remnick to the barn. Ina welcomes him with Overnight Belgian Waffles and hosts a Parmesan Chicken cooking class before dinner in the garden.