Misty Copeland
Ina Garten's dreams come true when ballerina Misty Copeland joins her for a day at the barn. Ina toasts her guest with Kir Royale cocktails, Herbed Ricotta Bruschetta and a deep conversation. Then, Misty whips up her family's favorite salmon dinner.