Shadow of the Bat Part 1
Commissioner Gordon is rumored to be taking bribes from Rupert Thorne. His daughter Barbara sets out to prove that he's innocent. When Batman is taken captive by Two Face's thugs, Barbara dresses up as Batgirl to set things straight.