Real Life Is the Nightmare
Siobhan is torn between exposing Lucas and keeping his secret. Brock seethes upon learning that his ex, Emily, is working as a caregiver for Proctor's mom. Gordon changes his mind about Proctor's plea bargain. Chayton readies his army for an assault.