Always the Cowboy
As Rabbit closes in, Carrie flees in a desperate attempt to collect her family and get out of town. Kai introduces Rebecca to the business world, and sends Lucas a message. Alex Longshadow recruits a Proctor thug to deal with a problem at the casino.