Eggs-traordinary Adventure, Part 1
While Granny reads a story to the babies about Easter, Taz disrupts the nursery. With the exception of Daffy and Bugs, the babies are excited to hear about the fabled Easter bunny, who brings colorful eggs and sweet treats.