Derrick Bares His Man Boobs
Dr. Meegan Gruber specializes in performing surgery while patients are completely awake. Derrick orders lunch while getting his man boobs removed, Genny has a request to get rid of both of her chins and Megan needs surgery to fix her ballsack arms.