Perestroika - Heaven, I'm in Heaven
A fight with Joe leaves Louis scarred; Roy plays a final practical joke on Ethel; Prior wrestles the Angel and addresses a review board in Heaven; Harper heads out West; Prior pays a visit to his favorite angel and vows to keep living—free of secrets.