Three Blind Wives
Thais' dad makes his feelings known to Patrick. Nicole goes looking for Mahmoud. Manuel leaves without Ashley. Jasmine reveals surprising news to Gino. Sophie's mom stokes her distrust in Rob. Loren goes under the knife.