Welcome to the Disaster Zone
Twelve recruits arrive at boot camp to meet up with chefs Anne Burrell and Cliff Crooks. The recruits must cook a loved one's favorite dish, and then they're tasked with replicating the chefs' surf-and-turf dinner before Anne and Cliff choose their teams.