Marvelous Deception
In 1993, psychotherapist Danielle Jenson moved to Palm Beach, Florida, and her demanding schedule didn’t leave time for a social life. When Danielle met Tom Abrams, her world became much bigger…and richer! But Tom was hiding a greedy secret.