Friend or Boyfriend?
Moriah decides that it's time to keep her promise to Max, and she introduces him to her family. Ethan and Olivia continue to mend their marriage, but Olivia is crushed when she hears some disappointing news. Barry joins Micah and Isaac for a boys' day.