Viscera
After seven years, Bonnie leaves Albany and NXIVM for Los Angeles to make sense of it all. She tries desperately to get through to Mark, who reassures her all is well. Meanwhile, Mark remains loyal to Keith, but a series of phone calls begin to sow doubt.