Fly, Miss Thang, Fly
Dr. Ross examines a Barred Owl that was hit by a car, but hopes to fly again. A dog who hasn't eaten in days is found to be hiding a big, fluffy secret. The vets visit an animal rescue center and see Texas wildlife.