Little Dog, Big Problem
Dr. Blue uncovers a big problem for a paralyzed Yorkie. Dr. Ross takes care of a pair of roosters involved in a barnyard brawl before joining Dr. Lavigne on a hyena consultation. The Lavigne family plans a formal dinner party.