Backyard Beach Party
Valerie Bertinelli welcomes summer with an Italian-style backyard beach party with her family. She makes Fried Clams, Antipasto Pasta Salad, Mom's Perfect Sub Sandwiches and, for dessert, Frozen Fireworks.