Afraid of the Stove
Due to lack of confidence and practice, Luiza doesn't like to cook. Started facing the stove a little while ago and doesn't get out of the basics. To vary the menu, she resorts to delivery. With Chef Emmanuel, Luiza learns a full menu of French recipes.