The Legend of Cake-Bun Bottom
The kids encounter the Danish birthday tradition of Kagemand when they meet the headless Queen of Cake-Bun Bottom. She tells them that Balloonicus has taken her head, and if they help her find it she will give them a clue to the Super Wish.