Kentucky vs. Wyoming Pt 2
The battle between Kentucky and Wyoming continues, and while Sherrybeth and her team have shown they'll do whatever it takes, Wyoming is holding their own. It's going to be a fight to the finish as only one of these teams can make it into Round 1.