Take My Siblings Please; The Mindy 500; Morning Malaise
The Warners confront an evil troll who won't let them cross over his bridge. Mindy's pursuit of a "clown car" leads her to the Indianapolis 500 Speedway. The wacky Warners upstage controversial radio talk show host Howard Tern.