In "With Three You Get Eggroll," Pesto baby-sits an egg that escapes and rolls through the city, with the Goodfeathers in frantic pursuit. Then, in a segment set under the sea, "Mermaid Mindy" leads Mer-dog Buttons on a wild oceanic chase.