I'm Not the Monster I Was
An unapologetic 14-year-old boy confesses to the murder of his best friend. Twelve years later, he's back in court with chance at a reduced sentence. Has this 26-year-old really changed? Or is he the same meticulous, cold-blooded killer he always was?